Thursday, April 07, 2011

pRobLems~~soLve it...


Salam...arini aku xde wat pape..dok rumah je jadi 24H suri rumah...haha! gurau je...dh xde keje mc ni la jadinye...BOSAN!! eyhhh2!! tajuk post aku langsung xde kene mengene dgn aku dok rumah...hehehehee...p aku nk cte la pasal semalam..urghhh! sakit sangat tau bila aku terpaksa berusaha melupakan kenangan silam...aku memang nk lupakan...ntah kenapa semalam menjadi harinya yang malang untuk datang kembali...kepala aku sudah berat mcm batu memikirkan benda tuu...siot! ko tok yg buat aku jadi mcm ni...haiyaaa...aku just xtau ape salah aku...sampaikan perkara macam tu terjadi kat aku...emmmm....maybe ini adalah dugaan daripada ALLAH MAHA KUASA untuk aku...supaya lebih mengingati Dia...mungkin aku di uji supaya dapat berfikir dengan lebih waras dan supaya menjadi lebih matang...alhamdulillah...aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerna telah memberikan dugaan yang sebesar ini ke atas aku....bagi aku dugaan yang menimpa hati dan perasaan aku lebih besar daripada benda lain....selain itu akal aku pun memainkan peranan supaya pandai menilai sesuatu perkara itu baik atau tidak...sekarang, aku tengah berusaha untuk tidak mengingati perkara lama...semua itu xde maknanye...yang penting aku haruslah sentiasa bersabar, istighfar byk2..dan mengingati Allah setiap masa..tidak lama lagi semua itu pasti akan berakhir...aku xkn pernah putus asa terhadap kehidupan aku...syukran kepada tunang tercinta sebab memahami aku dan menjadi teman suka duka ku...hehehehe...:)